Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset

Grudzień 2022

Grudniowy czas spędzony w świetlicy to głównie aktywności plastyczne, przygotowania do świątecznego kiermaszu w naszej szkole, realizacja świetlicowego kalendarza adwentowego i ruch zarówno ten na świeżym powietrzu i sali gimnastycznej.

Wśród poruszanych zagadnień w ramach bloku zajęć porannych i popołudniowych pojawiły się następujące tematy :

  • Poznajemy Laponię – krainę św. Mikołaja, czyli palcem po mapie. Poznajemy kraje/miejsca, gdzie historia św. Mikołaja jest nadal żywa.
  • Wykonanie kartek świątecznych dla najbliższych, wspólne redagowanie życzeń.
  • Gawędy o symbolach, zwyczajach i tradycjach bożonarodzeniowych tych w Polsce i innych krajach, połączone z zajęciami plastycznymi.
  • Realizacja projektu „Godziny wychowawcze ze światem” tym razem grupa zerówkowa w ramach tematu „TAK DALEKO, A TAK BLISKO”, poszukiwała podobieństwa i różnice między nimi a dziećmi, które mieszkają na innych kontynentach.

Wiele radości twórczej sprawiły zajęcia „W świecie eksperymentów”, które odbyły się w ostatnim tygodniu uczęszczania do szkoły przed przerwą świąteczną. Tematem zajęć była abstrakcja i sposób jej powstania. Dzieci poznały historię abstrakcjonizmu w sztuce oraz głównych ich przedstawicieli. Na zakończenie zajęć w ramach doświadczenia spróbowały swoich sił i stworzyły własne abstrakcyjne obrazu.

Przed nami nowy rok, ciekawe zajęcia, kreatywne wyzwania, dawka ruchu i wiedzy oraz czas na poznawanie nowych detektywistycznych historii, które Pani Patrycja czyta nam podczas popołudniowych relaksacji. Pod koniec roku szkolnego pozostaniemy prawdziwymi detektywami.

Redakcja: Anna Gawrońska – Milczarek i zespół nauczycieli świetlicy.

Data dodania: 2023-01-08 22:04:55
Ilość wyświetleń: 623

BIPLIBRUS
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej