Zamawianie posiłków od listopada
Obiady do szkoły do końca roku szkolnego będzie nadal dostarczała firma Podkowa, która wprowadza od listopada system zamawiania posiłków. Poniżej informacja z FIRMY PODKOWA dla nowych użytkowników aplikacji zamowposilek.pl
Od 02.11.2022 r. (środa) wprowadzony zostaje nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”.
Rejestracja jest już uruchomiona na stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
- jak się zarejestrować:
https://youtu.be/mVUF8pUVsQM
- jak płacić i zamawiać posiłki:
https://bit.ly/2J7o0xz
Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni. Zamówienie i anulowanie obiadów jest możliwe do godz. 12:00 w dniu poprzedzającym wydanie
posiłku. Na pierwsze 7 dni od rejestracji, aby dać Państwu czas na zapoznanie się z aplikacją www.zamowposilek.pl przyznajemy debet w wysokości 45 zł, a więc możliwość zamawiania bez konieczności dokonania wpłaty. Środki wykorzystane z debetu należy spłacić, aby móc złożyć kolejne zamówienie.
(Debetu nie widać na koncie, stan konta będzie 0zł. Nie oznacza to, że debetu nie ma. System pozwoli złożyć zamówienie do maksymalnie 45 zł). Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony. Jak to zrobić: - w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”. - następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką - kliknąć „zainstaluj” i „otwórz” - pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu. W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę "Pomoc > Wyślij
wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.
Osoby, które korzystały już wcześniej z aplikacji zamowposiłek.pl proszone są o zapoznanie się z instrukcją znajdujacą się w poniższym linku:
instrukcja jak dodać dziecko do nowej firmy w aplikacji
81-198 Kosakowo
ul. Żeromskiego 11